tiistai 27. tammikuuta 2015

tietämätön vaikka tietää

Täytyy nyt ihmetellä ihmisten juttelua tai juttelomuutta ;) <- mikä sana?

ihmettelen kun joku ihminen on ihan tietämätön asiasta vaikka tiedän että hän kyllä tietää sen ihan varmasti.
onko se vain sitä ettei halua a) olla mukamas tietoinen
                                              b) haluaa olla kiinnostunut mitä minä kerron
                                              c) on vain niin tyhmä!

kerron yhden esimerkin:
olin toisessa huoneessa ja kuulin kun kaksi ihmistä keskusteli yhdestä asiasta... ihan normaalia ei salassa olevaa asiaa. Minä tiesin jo siitä ja oli onnellinen hänen puolesta ( he siis keskustelivat yhdestä ihmisestä jonka minä tunsin ja keskustelivat mitä hänelle on tapahtunut.... siis iloinen asia!
He eivät siis tienneet että minä kuulin kun he keskustelivat!

meni muutama tunti ja minä otin puheeksi tämän asian tämän toisen henkilön kanssa (joka siis oli hän joka kertoi toiselle ihmiselle tästä asiasta9...
kerroin että olen kyllä iloinen tämän yhden ihmisen puolesta kun hänellä kävi niin hyvä tuuri ja kerroin vähän sitä asiaa.
niin eikö tää ihminen ihmetellyt että mitä on tapahtunut?
no minä siinä ihmettelin mielessäni että mikä tää nyt on, mutta kerroin sitten puolihuolimattomasti että joo näin on käynyt... niin tämä ihminen ihmetteli että aijaa no onpa kiva juttu...
ei siis sanallakaan maininnut että joo tosi kivaa.... ja tuntui ettei ole edes iloinen tämän ihmisen puolesta ja oli niin kuin ei olisi ikinä kuullutkaan koko asiasta...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti