lauantai 23. tammikuuta 2016

Ea kurssi

Painon punnituspäivä!! Olen nyt ottanut tavaksi punnita lauantai  aamuisin painoni!! Mua jännitti ihan sikana 😀 punnitus tänä aamuna!!
Ensinnäkin mulla putosi 3 kiloa aika helposti alussa ja sitten se jämähti!! Jouluna putosi hmm oliko se 400g vaikka olin kipeä enkä päässyt kuntosalille. .. no tammikuun eka lauantaina ( alkupainohan mulla oli 80.4 )  76.8 . Toinen lauantai 76.2 . Kolmas lauantaina  75.8. Siis huomaatte että tasaista vauhtia alaspäin!
Tällä viikolla mä olen ollut aika väsynyt... Olisin vain halunnut nukkua!!
Eilenkin lapset halus rinteeseen ja Pakkasta Pakkastakin  vain -8 astetta ja mua väsyttää!! No kunnollisen äidin pitää työntää väsymys pois ja viedä lapset 35 km päähän rinteeseen kun lapset haluaa!! Mutta mä haluan nukkua!! No minä raaaaahaudun  kuntosalille.... vaihdan  vaatteet ja aloitan treenin ja mietin että ihan rauhallisesti  ja lyhyesti!! Mutta jotenkin se energia löytyi mun luo ja vedin hiki treenin ja piti jo kelloa katsoa että kerkeenkö  vielä tekee tän ohjelman ja loppu jutun ja venyttelynyt että kerkeen vielä kaupassa käymään!! Lopputreeninkin ajattelin 5 minä mutta pyöräilijä 10min  ja tavoitteena  se ja se määrä kaloreita tiputettuna 😀
No tänä aamuna nousin jännityksen vallassa puntarille ja JEEEEEEWWW! ! puntari  ilmoitti 74.8 !!! Jee kiitos kiitos saa onnitella 😁😁😁😁😁

Tänään Ea kurssille rinteeseen!!
Nyt puuroa ja raejuustoa  vatsaan kiitos!! Toi on muuten hyvä aamupala! Kannattaa kokeilla

1 kommentti: