maanantai 28. lokakuuta 2013

JOS ET TEE ITSE NIIN KATUA SAAT!

Joo sen sain taas tänään huomata :(
Mä olen nyt  myynyt lasten kirjoja ja lasten toppa ratsastus takkeja + housuja tori.fi netissä.

sain sitten myytyä kaksi kirjaa 2 euroa kappale... ja annoin sitten mennä reilulla syys alella postikulut kahteen euroon.
ja sain myytyä yhdet takin ja housut ja postikulut niille määräsin "vähän" !!

hannu ( siis mun mies) Meni tänään käymään kirkolla ja lupasi viedä postiin maksi kirjeenä ne eteenpäin. Vannotin ( mun moka) että laita maksikirjeenä!!

Siis ihan kauheeta (vaikka mä nyt olen postissa töissä niin en tiedä postin hintoja )
mitä hintoja nykyään kiskotaa lähettämisestä :(

siis noiden kirjojen postikulut olivat 5,10€ siis mulle jäi 0,90€ voittoa kirjoista!!!!
ja takin ja housjen postikulut olivat 15,50€ SIIS KAUHEEN KALLISTA HUHU HUH!!!


ja kaiken lisäksi kun mä vaadsin sitä maksikirjeenä lähettämistä niin siellä postissa oli sanottu että jos lähetät paketttina niin hinta on 2 euroa halvempi!!! SIIS 2€ HALVEMPI!!!
No kun mä kerran olin vaatinut maksikirjeenä niin hannu ei sitten ottanut sitä halvempaa vaihtoehtoa!

että tälläinen vuodatus tällä kertaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti