lauantai 26. lokakuuta 2013

NAAMAKIRJA

jotenkin tuntuu että toi naamakirja vie kaikkien elämän 6-0
ja sekin vielä että toisilla on julkinen päivitys ja toisilla sitten taas salattu. itselläni on julkinen. Joskus salasin usealtakin henkilöltä mun päivitykset, mutta sitten tajusin että onhan se vähän hassua, jos he kerran ovat mun ystäviä niin miksi salata. Voinhan mä vaikka poistaa heidät ystävistäni jollen kerrran halua heille kertoa päivityksiäni.


Itsekkin olen kyllä aikalailla kiinni naamakirjassa... pitää siellä käydä joka päivä :) ainakin kaksi - kolme kertaa päivässä.
On sellainen puhelinkin että pääsen sillä naamakirjaan katsoo mitä "ystäväni" ovat sinne kommentoineet omasta elämästään.



Mutta joo! ostettiin piano! Ja pitää nyt kertoa siitäkin... no kun päätimme ostaa pianon ja löysimmekin tosi hyvän ( meidän srk:n kattori kävi sen hyväksymässä ja ihastui siihen )
niin ihmiset tuttavat " ystävät" ihmettelivät miksi teille nyt piano ostetaan? soittaako sillä kukaan?
SIIS MITÄ IHMETTÄ SE KUULUU MUILLE MITÄ ME OSTETAAN ;)
Meidän kummatkin lapset ovat tosi vahvasti musikaalisia ja me haluamme ( no ehkä kumminkin minä enemmän ;) ) ruokkia sitä musikaalista puolta enemmän.

tää nyt oli tälläinen vuodatus päivitys mutta ...

1 kommentti:

  1. Te kyl kirjotatte Iidalotan kanssa todella samanlaisesti! Piti oikein kattoa et kumman blogia nyt luenkaan. Mut hyvä et olet taas aloitellut blogin kirjoittamisen pitkän tauon jälkeen.

    VastaaPoista