perjantai 30. lokakuuta 2015

tässä minä olen kaikessa kokonaisuudessa


Otatin itsestäni kuvia näin ennen aloitusta!
Kyllä aika jännitys on päällä.
Minä kun olen sellainen ihminen, että heti kaikki tänne ja heti!
Pelottaa että jaksanko ja onko motivaatiota!
Tällä hetkellä on!
Ja toivon että oma personail trainer tekee sellaisen ruokintasuunnitelman mulle, että mä jaksan, että kehitystä tapahtuisi.
Luotan täysin Kaisaan, enhän olisi muuten tähän lähtenyt!

Siskoni kanssa juttelin ja mietin että pitäisikö ilmoittaa aloituspaino?
ja hän sanoi että paino on vain numeroita, mutta eihän se mulle ole! Pleikkarin paino raja on maks 65kg. Eihän tuo ole pelkkää numeroita vaan mulle tärkeä!

työkaveri on pudotellut painoa välillä paremmalla menestyksellä välillä huonommin...
lähdemme yhdessä tsemppaamaan toisia ja laitoimme pystyyn kilpailun!
-10kg helmikuun puoleen väliin mennessä!
Jos saamme tavoitteen kummatkin niin olemme tyytyväisiä, mutta jos toinen ei pääsekkään tavoitteeseen niin antaa voittajalle 50€ !

Mutta tässä tärkein! Painoni tällä hetkellä 80.4

minä takaa
minä sivulta! Olen muuten aika PAKSU
Minä edestä

3 kommenttia: