lauantai 19. joulukuuta 2015

joulua odotellessa

viikko on mennyt ....
Maanantaina lapsilla oli vielä harrastuksia ja ajelin sitten illalla uudelleen kirkolle ja kävin silloin kuntosalilla.
Muuten kävinkin sitten töiden jälkeen heti! ja miehenikin oli niin ihana että antoi poneille päiväheinät ja vedet niin ei tarvinnut enää lähteä ulos kun tulin kotiin!
Torstaina mulla olikin vapaapäivä ja silloin hoidin ponit "kunnolla" hih hih :)

Flikka on koulun enkkukerhossa ja myivät matkan hyväksi kakkutukun keksejä ja karkkeja.
Mekin niitä muutama ostettiin ja olen syönyt joka ilta yhden keksin :/ ! Tyytyväinen olen että on jäänyt siihen yhteen!!!

Mulla on tehnyt flussa koko syksyn tuloansa muutaman kerran ja olen sen saanut aina pyörtää tavalla tai toisella mutta nyt tällä viikolla tuntuu että nyt flunssa on saanut yliotteen ja kurkku on ollut tosi kipeä. Yöllä kun olen herännyt niin ei meinaa nielastua saada kun sattuu niin paljon, päivää myöten se vähän helpottaa. välillä on joutunut niistää. Troppia olen ottanut ja vähän on helpottanut.
Tuntuu tässä vaiheessa että kuntosalilla kun on käynyt niin olo on helpottanut.

7 viikkoa tuli perjantaina täyteen ja yhteensä painoa on pudonnut 3 kg!
iltaisin huomaan kun menen saunaan että sukan jäljet on jalassa ... painautunut aika syvälle... nestettä?
johtuuko seisomatyöstä vai tästä painonpudotuksesta?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti