perjantai 11. joulukuuta 2015

loma viikko

Tämä viikko on ollut mulla lomaa!
Töissä on ollut lakon jälkeen aika hulapaloota... hyvä pitää lomaa ennen joulukortti hulinaa! :)

mulla on loman aikana mennyt suht hyvin ruokailut ja liikunnat!
Olen muistanut syödä ja kuntosalilla käydä.

Viime sunnuntaina oli Suomen itsenäisyydenpäivä ja perinteiden mukaan mieheni ja tyttäreni kävivät lähikirkossa. Tyttäreni soitti viulua ( laulaakin piti, mutta flunssa oli vienyt äänen ) ja mieheni oli seppelpartiossa.

Meidän kissa Eetu on nyt sen ikäinen että miehyys saa lähteä ja eläinlääkärille matka kävi maanantai aamulla! Eetu huusi koko puolituntia tosi kovaa kun ajoimme eläinlääkärille. Eetulla leikattiin samalla kynnet ja katsottiin muuten yleiskunto. Korvat olivat puhtaat ja yleiskunto hyvä!
olemme miettineet toista kissaa Eetun kaveriksi ja kävimme sitä katsomassa maanantai illalla!
Ja mietimme samalla miten Eetu hyväksyy hänet. Hän on tyttö!

maanantaina ja tiistaina flikka oli kotona kipeänä!
poika meni painiin ja minä olin sen aikaa kuntosalilla. Hikikin on alkanut nousta pintaan. selkä on kostea melkein alusta lähtien!
Teen aika paljon aerobiciä laitteita + muita ja tietty vatsalihaksia 3 erilaista!

Flikka tekee näppikäsityökoulussa lopputyötä ja profilointia! = kirja jossa on kuvia ja tekstejä omista töistä perusopintojen ja pajan aikana!
Tammikuussa hän siirtyy syventäviin! Se onkin ollut isotyö ja olen muuten aika ylpeä hänestä! Kasiluokkalainen ja tekee noin ison työn ihan itse! Hyvä <3

Keskiviikkona olikin vuorossa kauneimmat joululaulut! Miten ihmeessä saa joulun tunnun itseensä, ulkona pimeää ja märkää vesisateen takia!
Flikan kurkku oli edelleen kipeä ja ääni pois niin viulua soitettiin taas!

torstaina olikin vuorossa poika ponien rokotukset kisa kuntoon laittaminen!
Hevosten rokotukset onkin aika sekava juttu!
Perusrokotus kerran vuodessa, mutta sitten pitääkin rokotuksia olla enemmän jos meinaat käydä esim aluekisoissa.
Ensin yksi rokotus ja kuukauden päästä toinen rokotus ja puolen vuoden sisällä kolmas rokotus ja sitten vuoden välein.
Kun Pleikkari tuli meille vuonna 2009 niin minulla oli jäänyt se puolen vuoden rokotus pois niin se piti nyt aloittaa alusta.
Ja kun iivana tuli meille vuonna 2012 niin silloin ajattelin ettei mihinkään aluekisoihin olla menossa, että riittää perusrokotus. Mutta nyt kun Heidi tuli meidän elämään ja Heidin ratsastajat niin asia on ihan eriasia ja kisarokotukset pitää laittaa kuntoon!

Tiistaina olikin vuorossa PT treeni ja oltiin "ala-asteen" juoksusuoralla treenaa!
tehtiin mm. kahvakuula treenejä. Oli ihan mahtava fiilis jälkeenpäin. Mä olen niin kiitollinen Kaisalle tästä, en olis saanut itsestäni mitään irti jos olisin lähtenyt tähän yksin!
Vielä ei ainakaan ole ollut ongelmia lasten harrastusten, mun kuntosalin ja kotihommien kanssa! Kaikki on sujunut tosi hyvin. Kai se loppujen lopuksi on vain ihan itsestään kiinni mihin pystyy :)

Olin keskiviikkona pojan vanhempainvartissa ja Tuija ope kehui poikaa reippaaksi ja kiltiksi!
No onhan hän välillä lähtenyt hurjiin juttuihin mukaan mitkä olis saanut jättää tekemättä, mutta kai se kuuluu kasvavan pojan juttuihin.
Tuija ope kehui kovasti mua kun jaksan kuljettaa lapsia harrastuksissa ja käydä kevään, kesän ja syksyn aikana pojan kanssa kerran viikossa vielä suunnistaas.
minä sitä ihmettelemään.... kun en itse sitä noin ajattele, mutta Ope sanoi että harva vanhempi ajattelee ensin lapsia ja sitten vasta itseään. Itsekäs ja ajattelee itseään... eikä jaksa lähteä.

Minä tunnen sellaisia vanhempia jotka kuskaa lapsiaa harrastuksiin... vetää ryhmiäkiä itse ja tunnen myös sellaisia vanhempia jotka ovat sanoneet etteivät jaksa viedä lapsia iltaisin harrastuksiin!

Minulla on ollut sellainen äiti joka teki kaikki minun eteen. vei harrastuksiin kun pyysin ja pääsin sinne pääsin tänne ja olen aina saanut apua kun olen pyytänyt.

viimeinen loma päivä ja ensi viikolla alkaa joulukortti hulina ja teemme 1h-1.5h ennemmän joka päivä!!

Muistakaa lähettää joulukortteja <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti