keskiviikko 2. joulukuuta 2015

miinus 2,6kg

Jee!! Jotain on tapahtunut... vai valehteleeko puntari? Hih hih

viikonloppu meni ihan suht koht hyvin ;)

perjantaina käytiin lidl:ssä... joo tiedän ;)
Flikka on ihastunut siellä myytävään mehuun ihan hurjan paljon ja olen sitä hänelle välillä käynyt ostaas. Ihastelimme siinä sitten tuoreleipä hyllyä ja oli sitten pakko ostaa muutama leipä ja sämpylä.
Nam olipa hyviä... miksi Saksalaiset osaa leipoa niin hyvää leipää :)

söimme siis perjantaina iltapalaksi / päivälliseksi leipää!

lauantaina ratsastuksen lisäksi leivoin porkkana / kaurapuuro sämpylöitä ja söin niitä muutaman.
( taikinassa on sitä kuuluisaa vehnäjauhoja )
ja poika halus leipoa tassulan iloisesta keittokirjasta  palomiehen pikaiset perunarieskat ja niitä söin välipalalla kaksi!

sunnuntaina leivoin pullaa! Laitoin muuten taikinaan 1dl sokeria ja 100g voita ( vettä 0,5 litraa )
ja söin niitäkin pari kappaletta!

siinä päivällä huomasin että mun maha on kasvanut tosi paljon ja tuntui että ilmaakin sieltä prutkahti vähän väliä ulos :D
ja mietin että HÄ??? Mä oon sen puolesta voinut tosi hyvin. ( eihän mun ruokavalioon kuulu vehnäjauho ja yleensäkin leipä )

ja tulin sitten pienen pohdinnan jälkeen siihen tulokseen että tämä nyt johtuu yksinkertaisesti niistä kaikista leivistä ja pullista! Siis vehnäjauhosta!

Mä oon nyt vähän palellut niin kuin koko ajan... ja päätin sitten että en taida mennä uimaan maanantaina vaan menen kuntosalille! Ja siellä oli taas niin mukavaa!
olen tuttujakin siellä tavannut. Flikan vanhan opettajan tästä lähikylän alakoulusta :)
Kyseli että vielä viulua soitetaan? Ja minä vastasin että totta kai ja lisäksi pianoa! Musiikki on flikan ykkösasia!

Toinen tuttava ei ollut muistanut käydä näillä sivuilla kun ei ole tullut muistutusta.
Jos sinulla on google, Twitter tai yahoo tili  niin silloin voit alkaa seuraamaan minua ja silloin sinulle tulee muistutus :)
Sitten ajattelin että minäpä muistutan teitä Facebookissa! :)
onko se hyvä idea?

olen huomannut että haun avain sanat googlessa tähän blogiin on einolyydia ja toinen on ollut minun nimeni :)

Poni pojat tulivat kotiin sunnuntaina :) <3
Olikin jo kova ikävä poikia! Halattiin paljon <3

Iivanakin tykkäs kun sain nyt juosta ja riehua pleikkarin kanssa!
Ehdotin heidille että tulee meille omilla hepoilla ja mennään yhdessä maastoon!! Niitä meillä riittää! :)
Olen niin onnellinen meidän poneista! He kun ovat niin kilttejä <3
Pleikkarikin esim haluaa yleensä tai oikeesti aina miellyttää ratsastajaansa!
Taluttaessa hän kyllä yleensä kyllästyy siihen talutukseen ( siis jos lähdetään ja kävellään yli puoli kilsaa ja talutellaan ) ja alkaa "nyppimään" taluttajan takkia tai pipoa!
Mutta ei lähde vetämään "ruohoon" kun kulkee nätisti vierellä / takana!

Tarhassakin he tulevat luokse innoissaan! Antavat helposti kiinni ja hoidettaessa rauhallisesti!

2 kommenttia:

  1. Minun kohdalla toimii tuo facemuistutus :D ja ootko ajatellut että se vois olla hiiva myös joka aiheuttaa ilmaa ja turvotusta kuin myös sokeri :)

    VastaaPoista
  2. Minun kohdalla toimii tuo facemuistutus :D ja ootko ajatellut että se vois olla hiiva myös joka aiheuttaa ilmaa ja turvotusta kuin myös sokeri :)

    VastaaPoista