keskiviikko 4. joulukuuta 2013

uni

näin viime yönä niiiiiin ihmeellistä unta.... No postijakelusta tietty ;)
Olin jakamassa Karviassa viikonlopun aamujakelua... tuttua reittiä jaoin, mutta sitten yhtäkkiä ( niin kuin unissa yleensä käy ) olikin karvian keskustassa ( mitään sellaista paikkaa siellä ei ole kylläkään )
jossain vanhusten rivitalolla. en yhtään tiennyt mihin mä laitan ilkkaa mihin pohjolaista... jossain laatikossa kylläkin luki, mutta ei kaikissa. Jotkut laatikot oli tosi likasia ja jossain säilytettiin jotain tavaroita siellä laatikoissa ja sinne se vain piti pudottaa. ajoin postin autolla mutta se oli välillä avo-.auto välillä siitä puuttui myös sivut... ajoin vasemmalta ja mulla oli ilkat ja pohjolaiset vasemmalla ja ne meinas välillä pudota.
Olin siis jakanut sinne vanhusten rivitaloilla aamulehdet ja menin sitten jakeluun jossa oli mun entinen ryhmävastaava ja ystäväni ( joak tekee oikeesti viikonloppuna jakelua ) ja tämä ystävä laittoi postia lattialle ja vielä väärin.. eli hänellä oli siinä rivissä monta mainosta päällekkäin ja pikkukirjeitä välissä ja päälläkin oli taas mainos ja mä sitä siinä sitten ihmettelin että kuka sua on opettanut, ettei näin saa laittaa... ensin pitää laittaa mainokset sitten isot postit ja lopuksi pikkukirjeet.
Samantien tajusin että mullahan oli jäänyt aamujakelu kesken... ja olihan mua ihmeteltykin kun olin niin ajoissa tullut takaisin.... sanoin meneväni vielä tkee yhden jutn , en siis kertonut että mulla jäi kesken jako. Tapasin siellä lenkillä yhden miehen... en tuntenut ja hän mut pysäytti ja kysyi että miksi hän ei ole saanut kauppalehteä.... Yritin selittää että kun ollut lakko. Hän ymmärsi aika hyvin sen vaikka alussa tuntui että hän on tosi vihainen mulle.
kirjoitin miehen nimen ylös... ( ei mitää hajuakaan mitä kirjoitin ) ja se ettei ole saanut kauppalehteä ja lupasin selvittää asian.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti