perjantai 29. marraskuuta 2013

pikkujoulun suunnittelua

huomenna lauantaina meillä vietetään perinteistä pikkujoulua.
Lapsille saapuu ystävä kummallekin.
koristellaan kuusi, leivotaan, askarrellaan... mitä nyt ehditään ja mihin heillä on intoa.

kerron sitten lisää kun ne ovat toteutuneet.

meillä on vietetty näitä jo muutaman vuoden ja lapset ovat tykänneet.
ja jotenkin siitä alkaa se joulun odotus. Joulu on ihanaa aikaa.
haluaisin enemmänkin viettää joulun aikaa mitä mulla on aikaa ja voimia.

ehkäpä tänä vuonna ;) mulla on mennyt aika yleensä mun harrastus toimintaan joka on 200km päässä, mutta nyt tänä syksynä olen sen pudottanut pois mun suunnitelmista.
se on vain pakko jättää omat harrastukset pois kun lapsilla on niitä harrastuksia aika paljon ja monelle päivälle viikon aikana.
luulisin että kyllä mä kerkeen harrastaa niin sanottua omaa harrastusta myöhemminkin.
Lapset on niin pieniä hetken että nautitaan näistä ajoista nyt.

mutta nyt kutsuu työ.... en ole katsonut enkä kuunnellut radiota / telkkaria että miten kävi ... onko tänään lakko. mutta sen kuulee sitten töissä. me tehdään kumminkin lakon ulkopuolisia töitä tänään!

hyvää perjantai päivää teille kaikille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti