torstai 21. marraskuuta 2013

facebookin ihmeellinen maailma

Sun ei ois kannattanu kommentoida/tykätä mun statusta Astuit ansaani, tämä on peli! Kommentoijan täytyy valita yksi seuraavista statuksista ja laittaa se seinälleen 24 tunniksi. 1. Minulla on ollut 42 eri suhdetta. 2. Luulen, että olen rakastunut. Mitä minun pitäisi tehdä? 3. Joku tarjosi minulle töitä prostituoituna, mutta epäilen. 4. Päätin lopettaa alusvaatteiden käytön. 5. Rakastan vieläkin exääni. 6. Päätin ryhtyä homoksi/lesboksi. 7. Olen raskaana. 8. Tahdon toisen lapsen. 9. Hiiri juoksi jalkojeni yli 10. Päätin adoptoida apinan. 11. Mun poika-/tyttöystävä on saanut uuden työn. Muutamme Kiinaan. Sinun täytyy siis kirjoittaa yksi näistä statuksista, täysin sama lause ilman mitään lisäyksiä tai selityksiä. Jos joku tykkää tai kommentoi tilaasi, sinun täytyy lähettää tämä viesti hänelle


tälläinen kiertoviesti kulkee nyt naamakirjassa.

viimeksi olikin kysymys ja jos siihen vastas väärin joutui muuttaa profiilikuvansa kirahviksi kolmeksi päivää. no mulla sitten oli kirahvi kolme päivää :) se oli kivaa

ja nyt kulkee tälläinen: joku laittaa mitä mietit osioon jonkun noista vaihtoehdoista ja joku tykkää siitä tilasta niin hänelle lähetetään toi viesti :)

mä arvasin että jotain tälläistä on liikkeellä kun face ystävä oli laittanut että meinaa adoptoida apinan. tykkäsin siitä että se selviäis.
no hän laittoi mulle tuon viestin ja ajattelin jatkaa kivaa juttua ja laitoin tuon kohta 3

yksi siitä jo tykkäs ja toinen laittoi yksityisviestiä että joku kierto vai? arvasin sitten heti :D

flikka on ollut pois koulusta pari päivää.... kauhea pääsärky :( kuulemma oikke huono olokin :)
mutta nyt kun tulin koulusta oli flikka jo parempi. en tiedä mikä mahtoi olla 

tuli sitten lunta meillekin. no katsotaan kauanko se mahtaa olla.

saisi vielä olla suojaa kun pitäisi valaa toi hallin lattia että päästää tekee meille uutta ponitallia.
odotan sitä innoissaan. sinne tulee jokaiselle ponille oma karsina ( tietty ) ja sitten sinne tulee oleskelutila. Jos vaikka saisi sinne jotain telkkaria tai jotain että voisi siellä viihtyä iltaisin :)

mutta tosiaan siihen menee vielä aikaa ennen kuin ponit sinne voi siirtää ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti