lauantai 23. marraskuuta 2013

Kassakuitti

Mä oon miettinyt tässä sitä kun nyt tulee niin sanottuna pakolliseksi antaa joka ostoksesta kassa kuitti tai kassan pitää tarjota sitä asiakkaalle, mutta asiakas ei tarvi sitä ottaa....

no kumminkin.
Mä otan aina kassakuitin, mutta harvemmin mä sitä tarkistan sen kaupan käynnin jälkeen... ne on hetken mun kukkaros ja sitten kun se seteli osuus tulee täyteen niin mä heitän ne pois tarkistan niitä vähän ja vain roskikseen.

Mä oon miettinyt että pitäiskö sitä katsoa kaupan käynnin jälkeen sitä kuittia, mutta enhän mä enää muista mitä mitäkin pitäisi maksaa ja luotan täysin kassaa.
tietty sitten kun ostaa jotain erikoista niin katsoo siinä kassalla että tuleeko se sama summa siihen kassaan mitä mä kuvittelin sen maksavan.

miten teillä tulee säästettyä niitä kuitteja?

maksan kortilla, harvemmin mulla on käteistä kukkarossa.

meillä on muuten lunta nyt ja pieni pakkanen. kestääköhän tää?

1 kommentti:

  1. Meil se lumi jo lähti seuraavana päivänä pois...tulikohan sinne...
    Jos on joku ollut tarjouksessa niin tarkistan kuitista et olenko maksanut saman summan mitä alelappu näytti. Ja joskus vertailun vuoksi tulee kateltua mitä jokin tuote eri kaupoissa maksaa.
    Meidän pankissa tulee ensivuonna voimaan sellanen et muutaman käteisnoston saa kuukaudessa tehdä ilmaiseksi ja lopuista otetaan sit joku prosentti/nosto. No eipä huolta kun niin harvoin on käteistä kukkarossa.

    VastaaPoista