lauantai 23. marraskuuta 2013

Iivana

käytiin tänään Ponien kanssa kävellen lenkillä. lunta maassa ja vähän liukasta. metsämiehet oli ajellut sillä tiellä ja renkaan jäljet oli liukkaat.

mä viitti aina päivitellä tänne että käytiin ponien kaa lenkillä...

mutta tänään siis laitan kun Viljami ratsasti pitkästä aikaa Iivanalla. Ja oli sitten koko lenkin ajan selässä. Pleikkari käy yleensä kiusaa iivanaa perseen takana ( pleikkari kun kulkee vapaana meillä siellä lenkillä kun ollaan siis kävellen )
ka eikös se taas tälläkin kertaa tullut... viljami selässä ja eikös sitten iivana vähän niin kuin yritti potkasta pleikkaria.. no joo onneksi selvittiin säikähdyksellä ja viljami jatkoi edelleen ratsastusta :)

mä olen sitten katsellut uusi päivää tuolta yleltä ja mun piti siivota, tyhjätä pyykkikone ja täyttää se taas, tyhjätä tiskikone ja täyttää se taas... niitä Äidin hommia mutta mä vaan oon ollut kohta kaksi tuntia :D hih hih
Viljami meni kaverille kylään tunnin päästä pitää hakea se...saa kyllä hannu sen hakee mä en kerkee :D

mutta nyt on sitten kellon aika kunnossa näyttää sitten ihan oikeaa aikaa! Kiitos Minnan :D
 
tässä on tälläinen vanha kuva mutta vauhdikas meidän iivana ponista

2 kommenttia:

  1. Mä jo ensin luulin et teillä on noin paljon lunta! Pitäis itsekkin lähtee kattoo kohta joku tallennettu ohjelma ja nauttia siinä samalla teetä ja joku leipä. Piimälimppusiivu, nam nam

    VastaaPoista
  2. pitääkin tänään ottaa kuvia kun mennään ponien kaa lenkille. kyllä meinaan tällä sitä "aika" paljon on :)

    VastaaPoista