torstai 14. marraskuuta 2013

aivot vastaanotti tietoa :)

Olen nyt ollut neljää päivä tuolla postissa töissä... uutta on paljon, tai no onhan se perusasia kunnossa mulla mutta kaikki tiet, kujat, osoitteet ihan hukassa. Joo mä tiedän että ne on aakkosjärjestyksessä, mutta kyllä se silti aika haastavaa on :)
maanantai ja tiistai meni hienosti niin kuin olen kehunnut, mutta eilinen keskiviikko oli kyllä sellainen että teki mieli kiljua että ei enää lisää mahdu tietoa aivoihin :D

Mutta tänään oli jotenkin selvä päivä ( joo olin ihan selvä ) . käsi osas mennä oikeaan osoitteeseen aika perus hienosti. alasottokin sujui aika hyvin, vielä on siinä hiomista, missä vaiheessa otan kärryn mukaan ja missä vaiheessa jätän kärryn paikalleen ;)

eilen oli tosiaan aika kaaos päivä. keskiviikko on ollut muutenkin harrastusten takia aika kaaos.
Viljami tuli eskarista päin suoraan kotiin ja hän tykkäs. ( harkitaan jo sitä että hän tulis kotiin eskarista päin melkein joka päivä. ) Nyt sovimme että tiistaisin ja keskiviikkoisin saa tulla suoraan kotiin, muina päivinä menee iltapäivähoitoon.

Iidalotalla on näppi käsityökoulu koulun jälkeen kaksi tuntia. Viljamilla trumpetti tunti ja se meni todella hienosti. opettajakin kehui että viljami soittaa nyt jo musiikkia. ( aikaisemmin soittanut tröö )
olin ylpeä pojastani :)

trumpetti tunnin sekä iidalotan näpin jälkeen mentiin uimaan :)
Iidalotalla on uinti valmennus näin keskiviikkoisin. Valmennus loppuu 20.20 ja pääsemme silloin lähtee kotiin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti