keskiviikko 26. maaliskuuta 2014

4KG

No joo!!! Tossa puolitoista - kaksi kuukautta sitten huomasin että joulun aikaan oli tullut 4kg lisäpainoa mun niiiiiin sievään kroppaan että HUIIIIIIIIIIIII
ja ajattelin sitten että nyt tarvii tehdä jotain ja ruokavalio muuttui aika paljon... tai no vähän....
ja nyt olen käynyt ainakin kerran viikossa uimassa kilsan... tällä viikolla jo kaksi kertaa... ja viikkoa on vielä jäljellä
ja tä'nä aamuna ( siis teille yö klo 3.00 ) menin puntarille ja siinä se seisoi -4kg....
mä olin saanut sen pois sen tällä hetkellä ylimääräisen painon...
no onhan mulla vielä paljon ylimääräistä.
uimassa yksi vanhempi mieshenkilö oli tullut vesijuoksemaan pitkästä aikaa ja kehui että hänen pitää saada se 5g pois ennen kesää ja mä kehuin että joo niin munkin niin hän kohteliaana herrasmiehenä totes että sinulla ei ole yhtään mitään pudotettavaa olet sopusuhtainen nainen :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti