tiistai 3. marraskuuta 2015

uuden elämäni päivä nro 5

Olen heti pahoillani jos luokkaan jotain täällä blogissa!

kerron miltä tuntuu tämän remontin keskellä, millainen olo mulla on. En halua antaa itsestäni sellaista kuvaa että tämä menee niin kuin Strömsössä :)

Mutta ei hätiä mitiä... olen löytänyt kahviin helpotusta... eikä siinä mennyt kuin päivä!!
mulla on pikakahvia merkkiä
clipper. Se on luomu kahvia!

tein tänään tiistaina sitä yöllä valmiiksi lasipurkkiin ja join sen sitten 6.10 tauolla.
Tein uuden satsin klo 9.30 ja join sen 10.30 tauolla. ja hyvin se alas meni.
huomasin vain että mun tuli kuuma töissä... en tiedä johtuiko se kahvista, vai siitä että ulkona on lämmin niin sehän tarkoittaa sitä että sisälläkin on lämpimämpää ja vaatetta on samanverran kuin silloin kun yöllä oli 8 astetta pakkasta.


ja on muuten mennyt alas se päivän ainut leipäkin klo 6.10... :)

Olin eilen maanantaina uimassa... uin 20 min ja 550m. Oli mukavaa! Ja tänään on muuten jo melkein normaalia poistua autosta... ei satu enää niin paljon jalkoihin.


Juttelimme työkaverin kanssa tästä... ja naureskeltiin että pitää käydä joka päivä puntarilla... mahtaakohan siinä kiusata itseään. Pitää varmaan ottaa tavaksi käydä kerran viikossa. Vai mitäs mieltä te olette?

Meidän poni pojat olivat pihalla tänään kun tulin töistä... pienenpi poika oli kaatanut aitatolppia ja narut oli maasta parissa kohtaa. kävin sitten korjaamassa ne ja tein normaalit päivä rutiinit ponien kanssa!

Mahtaisinko mä oppia tän projektin aikana jotain.
esim. itseluottamusta,
pitkää pinnaa, :) jne.

3 kommenttia:

  1. Viikko on mennyt! Miten on painoa tippunut?
    Meillä ainakin töissä vaikuttaa toi et ulkona on ollut lämmintä. Melkein hikoilee samalla lailla kun kesällä! Voi kun tulis jo pakkasia!

    VastaaPoista
  2. Ei nuista kirjoituksista voi kukaan loukkaantua :) Ihan asiallista tekstiä! O.O

    VastaaPoista
  3. Ei nuista kirjoituksista voi kukaan loukkaantua :) Ihan asiallista tekstiä! O.O

    VastaaPoista