maanantai 7. huhtikuuta 2014

Berocca

vitamiini lisä!
kyllä minä sitä tarvitsen ja se tuli huomattua.
Kun oli vielä talviaika ja pimeetä ja ei aurinkoakaan näkynyt päivällä otin lasillisen beroccaa


yöllä kun heräsin ennen töihin lähtöä ja toisen lasillisen otin kun tulin töistä noin yhden aikaan päivällä ja aloin pysymään hereillä ja tunsin itseni pirteämmäksi ja tunsin että minä elän !!! :)

sitten mulla loppui berocat ja ajattelin että kyllä mä varmaan nyt pärjään ilman ;)
olin ilman noin reilu viikon ja mua alkoi taas ihan hirveän paljon väsyttää vaikka olin tehnyt kaikki asiat niin kuin ennenkin ( paitsi en ottanut beroccaa, kun sitä ei ollut )

minäpä sitten menin apteekkiin hakee Beroccaa ja olen nyt juonut sitä noin viikon ja tuntuu taas että minä elän.

minä tarvitsen ainakin beroccaa elämääni, vaikka syön terveellisesti ja ulkoilen päivittäin ja käyn muutaman kerran viikossa myös uimassa... hedelmiä, vihanneksia, ym.

mutta minkä ihme "lääkkeen" keksis painon pudotukseen?
hih hih!
näillä taas mennään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti