perjantai 25. huhtikuuta 2014

mielikuvitus ....

mulla on hurja mielikuvitus... mä kuvittelen kaikkea kauheeta. esim. joku tulee ja tekee mulle tosi pahaa, tai vain yksinkertaisesti joku "haamu" tulee ja peläyttää mut kunnolla.
mä säikähdän tosi herkästi aina... töissäkin tee töitä rauhassa ja joku tulee multa kysyy ihan rauhassa niin mä voin säikähtää niin paljon että mä hyppään ja kiljun, ne vähän aina ihmettelee sitä ??!!!

no se tuli nyt ajankohtaiseksi taas tänään... iidalotta katsoi jotain sarjaa täällä koneella tossa tunti sitten ... SUPERNATURAL... todella kauhee
no minä sitten katsoin myös sitä hetken ja oli meinaan aika kauhee, mutta pakko oli katsoa oli niin mieleenkiintoinen... kysyin sitten että miten niiden poikien äiti sitten kuoli... ja iidalotta kaivoi jonkun alun ohjelman ja näytti mulle.... AAARGG!!! Pitäisi mun itseni tuntea...mutta on mennyt pitkän aikaa tosi hyvin ja olen uskaltanut olla yksin vaikka missä ja tehdä vaikka mitä eikä ole tarvinnut selkäni taakse koko ajan vilkuilla, mutta nyt taas.

aloin sitten imuroida ja muksut häippäs siitä ulos ja ei siitä mitään tullut meinaan siitä imuroimisesta pakko oli iidalotta hakea istuu keittiön sohvalle siksi aikaa kun sain imuroitua ja pestyä lattiat
nyt kyllä istun yksin täällä koneella ja lapset on ulkona taas, mutta nyt ei ole mitään ylimääräistä ääntä ( paitsi tää naputus )

ja taas muistui rajusti mielen miksi en saa katsoa kauhua!!!

1 kommentti:

  1. Älä, sun ei sentään tarvi mennä talvella yheksän jälkeen koiran kaa ulos xD
    Ja mä puhun olemattomille haamuille, mä aina pimeellä kuvittelen että tallis on aaveita ja ku huudan hyvää yötä niin joskus oon vähä pettynykki ku ei kuulu vastausta :DDD

    VastaaPoista