torstai 10. huhtikuuta 2014

kevät kevät kevät...

Meillä se tarkoittaa sitä että sähköpaimenen ja aidan on oltava kunnossa...
Ja ne eivät ole nyt :( ja sen kyllä huomaa :)

tulin töistä kotiin ja näin että jaahas ponit eivät ole sitten viihtyneet aidatulla aitauksessa vaan ovat tykänneet lähteä "vihreimmille" laitumelle... jossa ei ole aitaa ;)

No olen sen verran väsynyt hakemaan heidät että menin nukkuu!!

( eilen oltiin iidalotan kaa outolintu ja tultiin kotiin vasa kymmeneltä ja mullahan soi kello yöllä klo 3.00 )

nukuin tunnin ja viljamikin kerkes tulee kotiin eskarista ja puin päälleni ja menin hoitaa karsinat... vein heinää tarhaan ja vettä... ponit vain ovat tyytyväisiä aidattomalla laitumella ;)

kun olin saanut kaikki hoidettua niin sitten pleikkari juoksi lujaa siis lujaa mun luo kä'vi juomas vettä aidatulla laitumella ja huusi toisten perään tosi kovaa... ( ai mun korvat)
ja sitten se päätti mennä kumminkin toisten luo ja meni vielä lujempaa, pierua vain pääsi kun laukkas ja iivanan kanssa he hetken taistelivat ja purivat, nousivat pystyy leikkiiä ;)

minä tulin sisälle ja luovuin toivosta

onkohan isäntä hoitanut sen asian minkä lupasi... tilata meijeriltä uuden paimenen ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti