torstai 19. kesäkuuta 2014

Iltarasti Sotkassa

Kerran viikossa pääsee iltarasteihin. No kerran viikossa ei ole RR - rataa, mutta tällä viikolla oli!

Ja tietty me menimme sinne. Viljami uuden paitansa kanssa ja innoissaan. Miten voikin olla niin innoissaan metsässä juoksemisesta??
Mikä siinä viehättää?
No Viljami vastas yksinkertaisesti : on kiva juosta yksin metsässä.

Viljami lähti rasteille ja kuusi rastia pitäisi löytää.
Minä siinä odottelin  ja pohdin ja kävinkin kysymässä nuorisovastaavalta, että' voidaanko minä ja Viljami mennä uudestaan tämä sama rata yhdessä?
no totta kai voitte mennä!
No sitten kun Viljami tuli hyvällä ajalla maaliin niin kysyin häneltä että mennäänkö uudestaan?
Ja Viljami samantien että joo!

Tulimme yhteishengessä kakkos rastille ja siinä se sitten tapahtui... Kolmoselle lähdimme erireittiä ja minulla oli meidän yhteinen emit, eli Viljami joka oli ekana kolmosella joutui minua odottamaan. neloselle menimme taas yhteistuuin... Viljami äitiä neuvoen...

Neloselta vitoselle ... äiti sanoi että oikaistaan tästä... Viljami sanoi että mennään nauhan mukaan... äiti: mutta turha lähteä tuolta kiertää kun voi tästä oikaista...
Viljami lähti hammasta purren minun kanssa " oikasee " .... siis sitä tarpomista ja miettimistä eikä... eiku tänne päin..
Viljami vai muutaman kerran sieltä huikkas että olisimme jo perillä jos olisimme mennyt nauhaa pitkin...

ja sitten näimme nauhan JIHUU!!! Ja Viljami siihen että tuolla on kutosrasti... ja eiku nauhaa takasin päin vitoselle ja sieltä sitten kutoselle ja maaliin!!!

Mä olin niin loppu etten jaksanut ottaa loppukiriä vaan tulin puusskuttaen ja puhkuen kun Viljami juoksi maaliin emitin kanssa.

Kun siinä puuskutin ylämäkeä niin minun ohitti nuori tyttö gasellin askelin ja minä kiljuin kun säikähdin häntä niin paljon... miten mä voin kuvitella kävellä siinä yksin vaikka on iltarastit kysymyksessä...

Kun saavuin maaliin niin Viljami siellä jutteli nuorisovastaaville ( niitä oli tällä kertaa kaksi paikalla )
ja kertoi varmaan minun "oikaisu " yrityksestä :)

No lopuksi kun pääsin paikalle niin nauroimme siinä sille kaikki!

Viljami kun suunnisti yksin niin hänellä kesti neloselta vitoselle 2.15min ja meillä siinä meni 8.17!!!
ei ehkä aina kannata oikasta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti