perjantai 24. tammikuuta 2014

kuivat sormenpäät

Sormen päät tästä pakkasesta nyt eniten kärsii...
Teen siis koko päivän postissa esityötä ja käsittelen posteja siis koko päivän
en käytä hanskoja ( siis olen kokeillut, mutta ei onnistu niin ei onnistu )
ja painomuste ja tämä pakkas ilma kuivattaa mun sormen päät ihan auki!!!
rasvaan niitä päivällä rasvaan niitä illalla, rasvaan siis joka välissä, mutta nyt tämän viikon saldo on että oikean käden keskisormen pää on auki!! Siinä on haava ja se sattuu vaikka tekis mitä tai ei tee mitään ... etusormi ja peukalokin on kipee, mutta niissä ei ole haavaa.
bebantenia ja toista samantyyppistä rasvaa olen käyttänyt. No nyt viikonloppuna ne kerkee taas parantua, mutta ensi viikolla taas!!

Ponit eivät ole pysyneet aitauksessa vaikka lenkilläkin olen niiden kanssa käynyt!!

ja kaiken huippu meidän eläkeläisponikin oli eilen lähtenyt tarhasta ja siellä sekin oli ladossa!!!

tarhssa on sähkö, mutta!! Ja kiva hannulle viikonloppuna kun minä ja lapset ollaan pois koko viikonloppu!

Joskus vuonna nakki ( 2006 )
Vietettiin iidalotalle juhlia intiaani teemalla

1 kommentti:

  1. Tuonkin puvun olen tehnyt. Monta pukua olen kyl Iidalotallekin ehtinyt tehdä.
    Mullakin aukee toi vasemman peukalon sormesta yks kohta aina välillä kun hanskat on usein märkinä melkein koko päivän kun melkein joka asemalla tulee käytettyä liukastetta joko saippualiuosta tai isopropanolia. Bebantheni auttaa mulle. Oletko kokeillut laittaa puuvillahanskoja runsaasti rasvattujen käsien päälle yöksi?

    VastaaPoista