torstai 2. tammikuuta 2014

työmatkat

  Kun tuolla yllä kulkee niin luulis näkevän monen monta elukkaa tien varrella.
No nyt syksyllä kun kävin Kankaanpäässä töissä niin näin yhden ilveksen...
olin itsekkin hämmästynyt näkemästäni. Siinä se istui heinän joukossa ojan päällä ! Pää vain näkyi!


No tämä kuva on kylläkin wikipediasta :)

No nyt kun olen käynyt Kauhajoella töissä niin olen nähnyt ketun
 
tämäkin kuva on sieltä wiki... jostain
 
 
tänään näin metsäjäniksen
 

ja mua kävi ihan totta sääliksi metsäjänistä kun se juoksi siinä tiellä' ja hävis metsään... tai eihän se oikeesti mihinkään hävinnyt kun mä näin sen niin selvästi. Se oli valkoinen niin kuin metsäjäniksen kuuluu ollakin talvisin, suojaväri, mutta nyt kun ei ole lunta niin ei mihinkään piiloon pääse raukka pieni :(

tänään näin myös oravan... juoksi siinä tien yli lujaa meni :)

 sekin oli suloinen.  
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti