torstai 9. tammikuuta 2014

mersu

                         Tänään on ollut taas synkkäpäivä...
                        vai oliko selkempää???

Työkaverin kanssa juteltiin puhelimessa samalla
kun siivosin ponien karsinoita ja annoin niille
päiväheinät... joo pystyn samalla puhuu kun teen jotain :D
mulla on kuulkaas sellainen uusi härpäke ( työkaveri kutsuu sitä

sillä nimellä)
Se on langaton kuuloke / mikrofooni :)
asennus oli hankalaa ja hermoja raastava niin kuin tää

mun uusi puhelinkin!!!
menee hermot välillä... tai mahtaako mulla enää niitä olla kun on

mennyt niin usein. Mihin hermot menee kun ne menee?
onko niillä joku paikka missä ne tapaa muiden hermojen kanssa?

heh heh ehhh köh köh ....
no tämä nyt pomppas... siis tää asia, kun piti kertoa siitä
onko taivas selkeämpi vai onko se yhtä synkkä kuin
esim. eilen??
niin päivi ( siis mun työkaveri tai oikeesti ex työkaveri.... )
AAAARRRGGGGG PYSY ASIASSA!!

Niin siis Päivi siis sanoi että tänään on selkeämpi
kuin esim. eilen.
ehkäpä johtuu siitä että ensi yöksi on luvattu
pakkasta!! PAK-KAS-TA!! Siis ihan oikeesti vai?

Mutta nyt mä lisää tähän lopuksi Viljami autojen kuvat!
Hänen Ukki ( Viljamin paras ystävä )
on tälläiset autot ostanut Viljamille...
Nämä ei siis ole tarkoitettu leikkimiseen!

ja + jotain herkkua samalla kun päivitän blogiiiii
no en mä tiedä onko ne nyt herkkua... kahvipapuja kuorrutettu
suklaalla... no menettelee kun on makean himo! *
varmaan muuten johtuu tosta pimeydestä... tahtoo c - vitamiinia







no on täällä vielä jotain...

1 kommentti:

  1. ♥Kiva banneri ja kivat autot! Mukavaa päivää ja toivotaan valoa! :)

    VastaaPoista