sunnuntai 19. tammikuuta 2014

vanttuun kutomista

Mä tossa hokasin etten ole päivittänyt
blogiani kun viimeksi ... joo!
no Iidalotta siihen että mitä väliä???
No ei kai sillä väliä ole, mutta olis
kiva päivitellä sitä usein ja pienillä

teksteillä... jaksatte lukeakkin!! :D

                                                                             No perjantain ilta meni hienosti siis HIE-NOS-TI!!!
                                                                           Vaikka välillä päivi ja tuula mua häpesivätkin :C
                                                                        IHAN OIKEESTI VAI!!

                                                                       NYT MÄ KYLLÄ ROMAHDAN :P
                                                                  Ruoka oli hyvää ja oli kiva nähdä ystäviäni ja jutella


Pakkasta on riittänyt siis aika paljon... niiin paljon ettei sitten olla poneja liikuteltu muuta kuin tarhassa.
Heiniä mossottavat posket pullollaan.
Olen laittanut heille kuusen havuja karsinoihin... saavat öisin niitä narskutella.
Hepat ja ponithan nauttivat siitä että saavat vain koko ajan syödä!
Ja kuluuhna niillä energiaakin nyt aika paljon siihen että pitävät itsensä lämpimänä niin pitäähän heille antaa heinää paljon paljon paljon :D

Ollaan sitten flikan kanssa kudottu. Flikka sitä vanttua ja minä sitä "hartia huivia"


TÄSSÄHÄN NÄMÄ TYÖT NYT ON :D OLEN MINÄKIN JOTAIN AIKAAN SAANUT
KERÄ TOHON ALKUVÄRIIN MENI JA NYT ON TOINEN VÄHÄN VAJAA KERÄ MENOSSA




4 kommenttia:

  1. Kudotko ne sun lankakorin langat nyt tohon vai onko noi uusia lankoja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. lankakorin loppuja... harmi vaan kun osa niistä on ohkasempia kuin nämä langat... pitää niistä keksiä jotain muuta. vielä mulla on siellä kaksi kerää tota paksuutta.

      Poista