torstai 16. tammikuuta 2014

Oppilaskunta

mitä siellä tehdään??
No meidän iidalotta on sinne nyt valittu!!!!
Sinne valittiin vitoselta ja kutoselta jokaiselta luokalta 2 henkilöä!
iidalotan luokalta ehdokkaina olivat hän ja 2 muuta tyttöä ja yksi poika :)
iidalotan luokalla on 21 oppilasta ja jokainen tosiaan sai kirjoittaa lappuun kaksi nimeä ja meidän iidalotta sai 17 ääntä!!! Ja toseksi tullut sai 8 ääntä.
Ylivoimainen äänivyöry <3

eka kokous on kuulemma ensi maanantaina kouluaikana ja he kokoustavat yläastelaisten kanssa

Oon muuten tällä hetkellä aika ylpeä <3

opettaja oli ennen äänestystä sanonut, että muistakaa äänestää sellaista joka uskaltaa sanoa ääneen oman ehdotuksensa :)

           
                                                      Mutta hei!!! IHANAA!! Mä nään pitkästä aikaa mun vanhat        työkaverit ne rakkaimmat ( 2) perjantaina.... me mennään syömään!  
 
KUKAHAN KUKAKIN ON?
 

2 kommenttia:

  1. Mikä on oppilaskunta? Juu en tiiä kun oon tällänen pienessä piirissä pysyvä henkilö XD Mutta onnee kummiskin!
    Jännittää kesä ja tuleva leiri, mä meen ilman kavereita sinne, ihan vieraaseen paikkaan. Mitä jos joku poni on siinä karsinas missä Remi oli sillon? Jos mä alan itkeen? Mä näin telkkarist yhen mainoksen "kärsitkö nivelrikosta tai.." Mä kiljasin heti vaan et "äiti ostetaan tota Remille!" Pidetään muistissa kun mennään seuraavan kerran apteekkiin :)

    VastaaPoista
  2. kai siellä päätetään jotain koulun oppilaiden asioita.... en tiedä, maanantaina kuulen enemmän kun eka kokous on takana :)

    VastaaPoista