keskiviikko 22. tammikuuta 2014

MISSÄ ON PONIT???

Eilen oli musiikki harrastukisa koko illalle ja tultiin sitten kotiin puoli yhdeksän maissa ja mietittiin että onkohan iskä laittanut ponit sisälle.
iidalotta huhuili poikia kovaa kun mentiin pihan poikki sisälle... ja ihmeteltiin että kun eivät huhuilleet taks :/
Sisälle päästyämme huomattiin ettei ole ponit sisällä kun ruoka on vielä tiskipöydällä ja tein ruoat valmiikis ja menin hannun kaa laittaa poneja siälle ja dora siellä tarhassa vain könötti ja poikia ei missään????? Ja pimeetä kuin säkissä mistä täälät pojat löytää. Otsalamput kummallakin mutta ne alkoi himmetä uhkavasti pakkasessa.
Hannu meni katsoo ladosta... ( siellä kun on hienää, rehua ja kauraa!!!! )
siellä ne olivat, mutta suinpäin karkuun kun hannu tuli paikalle ja vielä navetan taakse jossa on enemmän pimeyttä ja hannu kiersi navetan ja tuli taks pihalle ja totes että ei missään
Ei ääniä ei juoksemista ei sitten mitään???
minä viheltelen ja huutelen iivanaa... se yllensä auttaa, mutta ei nyt!
mä lähden kiertää navettaa himmeän otsalamppuni varassa ( tällä kertaa muuten en pelännyt mörköjä, kun oli muuta ajateltavaa :D )
Ja hannu lähti kiertää kuopan lenkkiä. Löytyi huutaa hannu olivat vasikka laitumella kuusen vierellä tyytyväisenä, mutta kun hannu saapui paikalle niin eiku karkuun ( en ymmärrä kun ne pelkää hannua)
tulivat vihdoin pihalle ja pihalampun valon alle ja sitten iivana tuli luokse kun hän näki mut ja huusin nimeltä ja vihelsin... juoksi mun syliin :)
huh huh!!! Mä huikkasin hannulle että olen löytänyt ja lähdin niiden kanssa vähän kävelee... pidin iivanaa riimusta ja pleikkari kulki vapaana... juostiin ( joo mä jaksoin )
melkein koko kuopan lenkki ja tultiin taks pihalle... hannu kulki edelleen pimeässä navetan takana etsimässä poikia kun ei ollut kuullut että olin saanut ponit kiinni :/

loppu hyvin kaikki hyvin ainakin tällä hetkellä!!!
taitaa olla energiaa  heillä kun ei olla lenkillä käyty.... tänään töiden jälkeen menen poikien kanssa keskenään koivulla käymään!
pleikkari saa tulla vapaana :D



Näin me mennään tänään!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti