sunnuntai 5. tammikuuta 2014

sulkapalloa

poika oli kaverinsa luona koko päivä ja piti mennä hakee hänet noin viideltä pois niin sieltä soitettiin ja pyydettiin että tuu hekee myöhemmin vaikka kuudelta kun he menee salille vähän juoksee ja "riehuu" ja lupasin tehdä niin.
Iidalotta pyysi kaksi kaveriansa meille yökylään  jotka asuu viljamin ystävänsä lähellä. Lupasin heidät hakea samalla kun haen viljamin. Mutta kun mentiin hakee niin ei kotona ketään... no he ovat varmaan vielä salilla ja poikettiin sinne.
Siellä menikin sitten toista tuntia siinä haussa. Jäimme tyttöjen kanssa sinne pelailee.
Innostuin sitten viljamin ystävän äidin kanssa pelaa sulkapalloa... koskahan on sitä viimeksi pelannut. Hauskaa se oli :) ei millään olis malttanut lopettaa.
Tytöt tuli pyytää että he haluaa kokeilla mysö sitä, me siirryimme sitten syöttelee sählypalloa mailoilla.

oli hauskaa.

laitan tähän nyt ihan muita kuvia, kun ei sattunut kamera olee mukana siellä salilla

silkkiliina maalattu silkkimaaleilla. itse tehnyt joskus vuonna 2006

Nämä öljyvärimaalaukset olen itse maalannut

Vanha Masi ponini
Minun koira Cappa


meidän yksi hieho

4 kommenttia:

  1. Mä talutin Remii toisetki puolituntia ja sit mun jalat otti lopputilin. Hyväku pystys pysyn :/ hyvää viikonloppuuu!:)

    VastaaPoista
  2. Ihana blogi! :)
    Ootko ite maalannut noi kuvat?? Oot aika hyvä hei! :D Ihana banneri tässä sun blogissas. :3

    Terveisin. Amanda (öö.. Tiiäthän kyl ketä??) :D

    VastaaPoista
  3. Amandaaaa... kiva kun oot täällä :) Totta kai minä sinut muistan <3
    Olen joo maalannut ihan itse.

    Iidalotta teki ton bannerin :)

    VastaaPoista